loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 669 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید رضا بنام آوار + متن اهنگ.

جهت دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید رضا بنام آوار بهمراه متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

( فرزین قره گوزلو، میکس  و مسترینگ : میلاد فرهودی ، موزیک : تورج شبانخانی ، شعر:محسن شیرلی )

دانلود آهنگ جدید مجید رضا بنام آوار

 

Majid Reza – Avar + Music

Artist(s): Majid Reza

Track Name: Avar

Arrangement: Farzin Gharahgozloo

Mix & Mastering: Milad Farhoodi

Music: Touraj Shabankhani

Lyric: Mohsen Shirali

برای دانلود آهنگ جدید مجید رضا بنام آوار بر روی لینک زیر کلیک نمائید

*******************************

Majid Reza – Avar 

*******************************

متن و تکست آهنگ آوار از مجید رضا بزودی در سایت قرار میگیرد

از حال خودم خسته ام از دست خودم دلسرد

این درد رو با هیچ کس تقسیم نمیشه کرد

تو هیچی نمیدونی از این من یاس آلود

تقدیر رو سرم ریخت که عشق ستونش بود

میدونی کی مثل من آلوده تشویشه

کوهی که سقوط کرده دریایی که غرق میشه

بی رحمی درد تو تاریخ رو تکرار کرد

زیر و بم قلبم رو این زلزله آوار کرد

امروز که لحن من معنای عذاب میده

امروز که همه چیزم از همدیگه پاشیده

آشفتگی من رو تنها کسی می فهمه

که سوختن خونه اش رو با چشم خودش دیده

اون قدر خرابم که از بغض صدام پیداست

معیار جدید درد این حال من تنهاست

از حال خودم خسته ام از دست خودم دلسرد

این درد رو با هیچ کس تقسیم نمیشه کرد

 

, , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,002
  • بازدید ماه : 5,417
  • بازدید سال : 21,534
  • بازدید کلی : 83,657