loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 107 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست

| پیشنهاد موزیک فنس برای دانلود این آلبوم زیبا و احساسی |

ترانه سرایان : مسعود امامی ، مهتاب رخصتی ، مهرشاد مولائی ، زهره زمانی ، حمید پویان
مهدی استخر ، امیر پیرنهان ، مجید صالحی ، آهنگ : مسعود مفیدی ، داریوش اقدامی ، فرزین بابائی
گیتار و بوزوکی : بهنام حکیم ، فیروز ویسانلو ، کیان دارات ، کلارینت : بابک یوسفی ، ویولن : پیام طونی
تنظیم و میکس و مسترینگ و پیانو و کیبورد : مسعود مفیدی ، ضبط شده در استودیو مسعود مفیدی
تهیه و تولید و پخش کمپانی جام جم

دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست

 

دانلود آلبوم جدید یوسف انوشه به نام دارم میرم از دست به صورت تک تک

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام تو از آلبوم دارم میرم از دست

Yousef Anousheh – To

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام  دارم میرم از دست

 Yousef Anousheh – Daram Miram Az Dast

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام بی تو تنهام از آلبوم دارم میرم از دست

Yousef Anousheh – Bi To Tanham

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام ببخش از آلبوم دارم میرم از دست

 Yousef Anousheh –  Bebakhsh

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام نفس باش از آلبوم دارم میرم از دست

Yousef Anousheh – Nafas Bash

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام زندونی از آلبوم دارم میرم از دست

Yousef Anousheh – Zendoni

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام عاشقتم از آلبوم دارم میرم از دست

Yousef Anousheh – Asheghetam

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام حلالم نکن از آلبوم دارم میرم از دست

Yousef Anousheh – Halalam Nakon

******************************************

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام بی تو نمیشه از آلبوم دارم میرم از دست

Yousef Anousheh – Bi to Nemishe

******************************************

 

, , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 534
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 22,195
  • بازدید کلی : 84,318