loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 146 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید خوشحالم از سامان مسعودی + متن آهنگ

( ترانه : سامان مسعودی / آهنگ و تنظیم : پرهام عارف )

دانلود آهنگ جدید خوشحالم از سامان مسعودی + متن آهنگ

 

برای دانلود آهنگ جدید سامان مسعودی به نام خوشحالم بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

**************************

SAMAN MASOUDI – KHOSHHALAM

**************************

تکست و متن آهنگ خوشحالم از سامان مسعودی

چه خوشحالم که برگشتی میدونم کار تقدیره

همین دستا که خالی بود حالا دستاتو میگیره

تو اینجایی و تنهایی دیگه از ذهن من دوره

چه قدر خوبه نمیذاره که برگرده دوباره دلشوره

دوباره خنده  بخشیدی به این لبها به این دنیا

من انگار خواب می بینم حقیقت داره این رویا

چه خوبه بعد این مدت بازم دستاتو میگیرم

من این قدر عاشقت هستم که تو نباشی میمیرم

 

چه خوشحالم که برگشتی میدونم کار تقدیره

همین دستا که خالی بود حالا دستاتو میگیره

تو اینجایی و تنهایی دیگه از ذهن من دوره

چه قدر خوبه نمیذاره که برگرده دوباره دلشوره

دوباره خنده  بخشیدی به این لبها به این دنیا

من انگار خواب می بینم حقیقت داره این رویا

چه خوبه بعد این مدت بازم دستاتو میگیرم

من این قدر عاشقت هستم که تو نباشی میمیرم

 

, , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 22,074
  • بازدید کلی : 84,197