loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 119 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید چی میخوای از جونم از سعید شهروز

متن آهنگ چی میخوای از جونم از سعید شهروز

♫♫♫

تو ، شبیه معجزه خیلی بی ملاحظه دل می بری

از تموم عاشقا حتی از دیونه ها ، عاشق تری

دل به دل تو میدم چون که با تو فهمیدیم

عشق یعنی چی

 

تو ، چشای تو دیدم مثل خودم داری

عاشق میشی

من به چشمای تو جونمم مدیونم

تو فقط بگو به من چی میخوای از جونم

ساعتا خیره به چشم تو میمونم

تو فقط بگو به من چی میخوای از جونم

چی میخوای از جونم

♫♫♫

درست همون که دل من میخوادی

ببین چه آسون تو دلم افتادی

تو با زمونه منو آشتی دادی

چه دل نشینه نگاه خاص تو

اجازه میخوام بمیرم واسه تو

بگو همیشه به من احساستو

ترانه سرا : سید محمد کاظمی

 

 

تکست اهنگ چی میخوای از جونم بهاز سعید شهروز, جدید ترین اهنگ های اذر 92, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ سعید شهروز, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ چی میخوای از جونم, دانلود اهنگ های اذر 92, دانلود اهنگ های اذر ماه, متن اهنگ جدید سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم, متن اهنگ چی میخوای از جونم از سعید شهروز, متن و تکست اهنگ جدید سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,021
  • بازدید ماه : 5,436
  • بازدید سال : 21,553
  • بازدید کلی : 83,676