loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 120 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود مداحی دهه اول محرم ۹۲ جواد مقدم با لینک مستقیم کامل

در این پست میتوانید دهه اول محرم ۱۳۹۲ را به صورت کامل با نوای کربلائی جواد مقدم که در خادم الرضا قم اجرا شده است را دانلود نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

| تا شب پنجم بروز شد |

دانلود مداحی دهه اول محرم 92 جواد مقدم با لینک مستقیم

 

برای دانلود هر شب لطفا بر روی لینک های زیر کلیک کنید و بعد از مراجعه به پست مورد نظر نسبت به دانلود اقدام نمائید

*************************

دانلود شب اول محرم ۹۲ جواد مقدم

عکست رو قاب چشممه ( زمینه )

آقای جوانان بهشتی تو روضه رضوان بهشتی ( شور )

هر کی می خواد هر چی بگه ( شور )

مسلم غریب کوفه ام تنها تنهای بی پناهم ( واحد )

پا روضه هاتمو دلم تو کربلاته ( واحد )

هر شب دل شکسته ما در هوای توست ( شعرخوانی )

کاشکی خونم توی کربلا بود ( شور )

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت ( شور )

روضه حضرت مسلم (ع) و حضرت اباالفضل (ع)

*************************

دانلود شب دوم محرم ۹۲ جواد مقدم

اونها که روز بی کسی به داد عالم می رسن ( زمینه )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

چون کبوترم توی دام تو اسیرم ( واحد )

صلوا علیک یا سید الغریب ( واحد )

دیوانه تو کار ندارد به جهنم ( شعرخوانی )

اگه روضه ها برپاست کرم بی بی زهراست ( شور )

روضه ورود کاروان به کربلا

*************************

دانلود شب سوم محرم ۹۲ جواد مقدم

باز وای حسین مادری اشکامو جاری می کنه ( زمینه )

کاش برسیم مثل حر به تو ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

همه حاجت من همینه امیرم ( واحد )

خوش آن کسی که بود در جهان غلام حسین ( واحد )

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح ( شور )

*************************

دانلود شب چهارم محرم ۹۲ جواد مقدم

من یه یتیمم بی حیا اینو که می دونی نزن ( زمینه )

کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور ) (همخوانی با رضا حقیقی-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

باباجون من تو ای بی کفن ( واحد )

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه ( واحد )

اگر چه خار و خسم یا حسین می گویم ( شعرخوانی )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

کرببلا نرفت زیادم جوونیمو پای تو دادم ( شور )

*************************

دانلود شب پنجم محرم ۹۲ جواد مقدم

من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو ( زمینه )

خوشبخت ترین آدما ماییم ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

مست و مدهوش شش گوشم ( شور )

شاهی بگذر از نه سپهر اختر او( شعرخوانی )

عمه نگاه کن عمومو تنها گیر آوردن ( واحد )

من سائلم پس ره توشه می خوام ( واحد )

در میان آفرینش شاهکاری زینبی ( شعرخوانی )

باز حلقه زده اشک شوق ( شور )

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )

*************************

دانلود شب ششم محرم ۹۲ جواد مقدم

*************************

دانلود شب هفتم محرم ۹۲ جواد مقدم

*************************

دانلود شب هشتم محرم ۹۲ جواد مقدم

*************************

دانلود شب نهم محرم ۹۲ جواد مقدم

*************************

دانلود شب دهمم محرم ۹۲ جواد مقدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 343
  • بازدید سال : 21,928
  • بازدید کلی : 84,051