loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 135 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید دل تو دلم نیست از آرش خان احمدی + متن آهنگ

جهت دانلود آهنگ جدید و شنیدنی آرش خان احمدی بنام دل تو دلم نیست به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید دل تو دلم نیست از آرش خان احمدی + متن آهنگ

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید آرش خان احمدی به نام دل تو دلم نیست

(آهنگ ساز:امیرعباس حسن زاده-خواننده:آرش خان احمدی-شعر:نرگس جعفری)

Artist(s): Arash Khan Ahmadi

Track Name: Del Too Delam Nist

Director: oVo

Arrangement: Behrouz Aliyari

Music: Amirabbas Hasanzadeh

Lyric: Narges Jafari

Download Arash Khan Ahmadi heart is in my heart Lyrics

*********************

MP3 128 Kb/ps

************************

تکست و متن آهنگ جدید آرش خان احمدی بنام دل تو دلم نیست:

به زودی در همین پست…

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,038
  • بازدید ماه : 5,453
  • بازدید سال : 21,570
  • بازدید کلی : 83,693