loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 102 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ترنج از قاسم افشار + متن آهنگ

(ترانه سرا: بابک صحرایی ، آهنگساز: امین قباد ، تنظیم کننده : میلاد اکبری)

برای مشاهده متن و تکست آهنگ و همچنین دانلود آهنگ ترنج به اداممه مطلب مراجعه نمائید

دانلود آهنگ جدید ترنج از قاسم افشار + متن آهنگ

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Ghasem Afshar – Toranj

********************

خط روی تن ترنجم میکشی

ریشه رویامو آتیش میزنی

بغض سی روزم ویرون میکنی

حرمت شمعدونی هامو میشکنی

انتقام چی رو از من میگیری

نگو از کجای بارون و غروب

به حراس این دو راهی رسیدم

من دارم عمر و جوونیم رو واسه

این یه ذره عشق و دلخوشی میدم

روح ابرا رو پریشون میکنی

ماه رو از شبای روشن میگیری

میدونی راهی به فردا ندارم

انتقام چی رو از من میگیری

اشک گنجیشکامو دریا ندید

صبای باغم رو دیوونه نکن

همه ی پنجره هام برای تو

این طوری خونه ام رو ویرونه نکن

انتقام چی رو از من میگیری

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 641
  • بازدید سال : 22,226
  • بازدید کلی : 84,349