loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 101 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید من عاشقش بودم با صدای محمد نوید + متن اهنگ

(تنظیم:سیاوش صدری – موزیک : شهاب رمضان – شعر: حسین صفا)

دانلود آهنگ جدید من عاشقش بودم با صدای محمد نوید + متن اهنگ

 

Artist(s): Mohammad Navid

Track Name: Man Asheghesh Boodam

Arrangement: Siavash Sadri

Music: Shahab Ramezan

Lyric: Hossein Safa

(تنظیم:سیاوش صدری – موزیک : شهاب رمضان – شعر: حسین صفا)

*****************

جهت دانلود اهنگ جدید محمد نوید به نام من عاشقش بودم برروی لینک زیر کلیک نمایید.

****************

download asheghesh boodam mohamad navid

***************

متن آهنگ جدید من عاشقش بودم با صدای محمد نوید:

روز از ته قلبم
سر زد ولی سر شد
حال پریشونم
بد بود بدتر شد
حال منو دیدی
اما نفهمیدی
از خستگکی مردم
تا خستگیم در شد
شب پشت ابرا بود
من عاشقش بود
خورشید تنها بود
من عاشقش بودم
وقتی ازینجا رفت
من عاشقش بودم
وقتی که اینجا بود
من عاشقش بودم
وقتی که خوشبختی
از یادمون می رفت
کی پشتمون وایستاد
کی یادمون افتاد
او آسمونم بود
شب روی پلکاش بود
چشماشو بستو شب
از آسمون افتاد
*******
شب پشت ابرا بود
من عاشقش بود
خورشید تنها بود
من عاشقش بودم
وقتی ازینجا رفت
من عاشقش بودم
وقتی که اینجا بود
من عاشقش بودم
********
حال پریشونم
بد بود بدتر شد
عشق از چشام افتاد
از بس بد آوردم
تا عاشقش کردم
از توی دنیام رفت
تا خستگیم در شد
از خستگی مردم
********
شعر:حسین صفا
گردآورنده :سایت طرفداران موسیقی

 

, , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 418
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 22,079
  • بازدید کلی : 84,202