loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 120 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سفر از مسعود پیشاهنگ + متن آهنگ

جهت دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مسعود پیشاهنگ بنام سفر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ جدید سفر از مسعود پیشاهنگ + متن آهنگ

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 آهنگ جدید مسعود پیشاهنگ به نام سفر

تنظیم ، میکس و مسترینگ : عارف حسینی

 

M. Travel Guide Download Lyrics

*********************

MP3 128 Kb/ps

************************

تکست و متن آهنگ جدید مسعود پیشاهنگ بنام سفر:

دیگه سفر نرو منو تنها نذار دلم نمی خواد از تو دور شم

نگو که هر چی بوده بینمون تموم ازم نخواه که زیر و رو شم

دیگه سفر نرو منو تنها نذار منم همون که با تو بودم

به پای من بمون نشون به این نشون که قلبت ازت ربودم

خواب می بینم که تو دیگه نیستی کنارم

من دارم با این همه دوری طاقت میارم

کاشکی تموم شه این همه دلتنگی من

برگردی خونه باز دوباره مسافره من

بیا بشین کنارمو اگه نباشی میمیرمو با تو جون میگیرمو دل مونو نشکنو نرو

بیا بشین کنارمو اگه نباشی میمیرمو با تو جون میگیرمو دل مونو نشکنو نرو دیگه سفر نرو منو تنها نذار دلم نمی خواد از تو دور شم

نگو که هر چی بوده بینمون تموم ازم نخواه که زیر و رو شم

دیگه سفر نرو منو تنها نذار منم همون که با تو بودم

به پای من بمون نشون به این نشون که قلبت ازت ربودم

خواب می بینم که تو دیگه نیستی کنارم

من دارم با این همه دوری طاقت میارم

کاشکی تموم شه این همه دلتنگی من

برگردی خونه باز دوباره مسافره من

بیا بشین کنارمو اگه نباشی میمیرمو با تو جون میگیرمو دل مونو نشکنو نرو

بیا بشین کنارمو اگه نباشی میمیرمو با تو جون میگیرمو دل مونو نشکنو نرو

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,043
  • بازدید ماه : 5,458
  • بازدید سال : 21,575
  • بازدید کلی : 83,698