loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 145 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بمون نرو از میلاد کیانی + متن آهنگ

( ترانه و موزیک: امیرعلی بهادری – تنظیم: پیام هوشمند )

آهنگی بسیار زیبا با صدایی دلنشین

| پیشنهاد موزیک فنس |

دانلود آهنگ جدید بمون نرو از میلاد کیانی + متن آهنگ

 

برای دانلود آهنگ جدید میلاد کیانی به نام بمون نرو بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

*************************

Milad Kiani – Bemoon Naro

*************************

تکست و متن آهنگ بمون نرو از میلاد کیانی

هوای این خونه داره کم کم سرد میشه

برگ برگ این زندگی بی صدا زرد میشه

تو نیستی و جای خالی تو همرامه

فقط خیال تو تسکین کل دردامه

من حاضرم واست دنیامو بدم بدون نرو

اگه خاطرم واست عزیز خوب عشقم بمون نرو

دلتنگمو و تنهایی هامو با عکس تو پر میکنم

دوری ازم اما تو رو نزدیکم تصور میکنم

اینقدر دوست دارم که یادت دنیامو زیبا میکنه

آسمون ابری چشمام رویای تو وا میکنه

اینقدر دوست دارم که یادت دنیامو زیبا میکنه

آسمون ابری چشمام رویای تو وا میکنه

من حاضرم واست دنیامو بدم بدون نرو

اگه خاطرم واست عزیز خوب عشقم بمون نرو

 

, , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 605
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 681
  • بازدید ماه : 681
  • بازدید سال : 22,266
  • بازدید کلی : 84,389